איך להפוך לטכנאי מחשבים?

טכנאי מחשבים זה אחד המקצועות הנדרשים ביותר, שימשיכו להיות אטרקטיביים גם בעתיד. זה מקצוע שיש בו אפשרויות קידום, ניתן לעבוד כשכיר, כעצמאי, להתקדם לתחום ניהול רשתות, ניהול מעבדה ועוד. אבל איך משתחלים לתוך המקצוע והתפקיד? אם אתם מתעניינים, נסביר. 

האם צריך תואר בשביל לעבוד במקצוע 

טכנאי מחשבים הוא איש מקצוע שצריך להכיר את תפעול המחשב ברמה הטכנית וצריך לכיר היטב את הרכיבים השונים, הקשר ביניהם, מערכות הפעלה, הגדרות שונות וכדומה. את המקצוע לא לומדים באוניברסיטה, אין צורך בתואר אקדמאי וגם לא חייבים להשלים לימוד הנדסאים (למרות שיש טכנאים שהלכו בדרך הזאת). לקריאה אודות מעבדה לתיקון מחשבים

בשוק קיימים לא מעט קורסים בתחום, שמתאימים הן לבעלי יודע בסיסי והן לחסרי ידע קודם. כדאי לציין שיש אנשים שהשתלמו בתפקיד בעיקר תוך כדי עבודה מעשית, קריאת ספרים, השתתפות בהרצאות והדרכות בנושאים שונים (ברשת ומחוצה לה). עם זאת, עבור מרבית המתעניינים בתחום, קורס ייעודי יספק את כל הכלים בצורה מרוכזת וטובה. 

בתוך כמה זמן אפשר להפוך לטכנאי מחשבים 

קורסים יכולים לתת לכם את הכלים, אך מתפקידכם לוודא מי עומד מאחורי הקורס ומיהם המדריכים. קיימים קורסים בני מספר חודשים בלבד, שלאחריהם יש לכם את כל הידע כדי להתחיל לעבוד במקצוע. יחד עם זאת, טכנאי מחשבים תמיד צריך להתעדכן ולהכיר את החידושים השונים. זהו תחום שלא מפסיק להתפתח, אבל כשיש לכם את הבסיס, השלמות ותוספות שנדרשות הופכות לחלק מהשגרה המקצועית. 

קורסים עם תוספות 

לא נסיים לפני שנספר שחלק מהקורסים המובילים כיום מקנים כלים רבים נוספים. לדוגמא, ניהול רשתות, הסמכות בין לאומיות (למשל של מיקרוסופט) ועוד. כמו כן ישנם מסלולים ששמים דגש על תוכנה ויש כאלה ששמים דגש על חומרה. למידע בנושא תיקון מחשבים בתל אביב

Default
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עיצוב אתר לעסק – תבחרו בעיצוב אישי!
רצוי לחשוב ברצינות על האפשרות לעשות עיצוב אתר לעסק שמותאם באופן אישי לפי הדרישות שלכם. תוכלו לעשות את...
קרא עוד »
אוג 10, 2021
איך נראה עתיד UI UX לקראת הטלפונים המתקפלים
מי שעוקב אחר האבולוציה של מכשירי הסלולר עם השנים, יכול לתהות על הכיוון שלה. התחלנו עם טלפונים גדולים,...
קרא עוד »
ספט 21, 2019
קניית עוקבים באינסטגרם – כי לא פשוט לעשות את זה אחרת
מי שרואה שבעמוד אינסטגרם של סלב או של אושיה חברתית כי העמוד מלא עוקבים, מי שרואה עמוד מוצלח מאד של בית...
קרא עוד »
ינו 04, 2022