הבדל בין אתרים רגילים לחנויות וירטואלים

קידום אתרים

בשנים האחרונות עם התקדמות כל העולם הטכנולוגיה אנו רואים לא מעט אתרים שונים אשר מיועדים למגוון צרכים. ישנם אתרים רגילים אשר משמשים לרוב לצורכי פרסום או מכירה של מוצרים בודדים ולעומתם חנויות וירטואליות של ממש אשר משמשות כחנות לכל דבר אשר מציעה מגוון גדול של מוצרים.

המטרות של שתי האפשרויות הללו שונות לחלוטין.

הנבדלים המרכזיים

באתר רגיל של בית עסק מסוים אשר כולל כמה מוצרים מכירה בלבד ישנה חשיבות רבה לחשיפה ופרסום של בית העסק. על כן הדגיש ואתרים רגילים אשר לא מיועדים לצורכי מכירה בלבד הדגש הוא על פרסום בית העסק. לעומת זאת בחנויות וירטואליות שונות הדגש הוא על מכירת מוצרים מגוונים. על כן ההבדלים הללו יוצרים שוני משמעותי בין דרכי הפעולה לקידום אתר רגיל לבין דרכי הפעולה לקידום אתר אשר משמש כחנות וירטואלית.

דרכי קידום שונות בתכלית

על מנת להצליח לקדם אתרים רגילים קיים צורך בשימוש באפשרות של קידום אתרים ממומן או קידום אתרים אורגני במטרה להצליח להתקדם בעמודים אשר מוצגים במנועי החיפוש הגדולים. דרך קידום אתרים אלה תיעשה על פי רוב בעזרת ביטויים קצרים וכלליים ככל היותר על מנת להגיע לחשיפה מרובה ככל הניתן.

לעומת זאת בחנויות וירטואליות דרך הקידום תהיה שונה לחלוטין. בעקבות העובדה כי אין כל צורך בחשיפה סתמית של החנויות הוירטואליות אם היא לא לצורך למכירה הביטויים אותם תצטרכו לקדם ומטרה להפיק את המירב מהחנות הוירטואלית שלכם יהיו ארוכים וממוקדים הרבה יותר.

הסיבה להבדלים בקידום האתרים השונים

קידום חנויות וירטואליות תאפשר לכם לצמצם ככל הניתן את כניסת האנשים שאינם באמת מתעניינים במוצרים שלכם. בעזרת ביטויים ארוכים וממוקדים החנות הוירטואלית שלכם תחשף רק בפני אנשים אשר מעוניינים בקניית המוצרים הרלוונטיים שמוצעים בחנות הוירטואלית שלכם. לעומת זאת בעזרת ביטויים כלליים וקצרים יותר תוכלו להשיג כמה שיותר לחשיפה בדיוק כמו שאטר רגיל צריך על מנת להתקדם. ההבדלים הללו בין אתר רגיל לבין חנות וירטואלית משמעותיים ועל כן חשוב לדעת לפעול בהתאם לצרכים שלכם.

קרא על: יתרונות של סליקה

Default
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך אוכפים את עניין זכויות היוצרים באינטרנט?
בעידן האינטרנט נראה שהכול מחולק בחינם ובחופשיות, בטח כשמדובר על מידע. זה נכון אבל חלקית. כשאתם באים...
קרא עוד »
דצמ 01, 2020
איך מקימים סטארט אפ
חשוב שיהיה לך מושג ברור לגבי המודל העסקי ואיזה ערך החברה שלך מספקת ללקוחותיה. זה יעזור לך להחליט על...
קרא עוד »
ינו 31, 2023
רוצים לשווק את חנות האונליין שלכם? כך תמצאו מקדם מקצועי
בניית חנות אונליין היא הצעד הראשון שלכם בדרך להצלחה פיננסית והרחבת העסק שלכם. הצעד הבא שלכם יהיה...
קרא עוד »
מאי 09, 2022