אנטי וירוס להגנה ממתקפת כופר

הפעם נדון בסוגים השונים של תוכנות כופר וכיצד להגן על עצמך מפניהם. תוכנת כופר היא סוג של תוכנה זדונית שנועלת את המחשב שלך ומונעת ממך לגשת לקבצים שלך עד שתשלם כופר. ניתן להפיץ תוכנות כופר באמצעות מיילים דיוגים או אתרי אינטרנט שנפרצו ומכילים קוד זדוני.

איך להתגונן ממתקפת כופר

על מנת להגן על עצמך מפני תוכנות כופר, עליך להתקין על המחשב תוכנת אנטי וירוס שתסרוק כל פעילות חשודה במכשיר שלך. אם אתה מוצא פעילות חשודה, ייתכן שזו תוכנת כופר שמנסה להיכנס למערכת שלך.

תוכנת כופר היא סוג של תוכנות זדוניות שמצפינות את הקבצים של הקורבן ודורשת כופר כדי לפענח אותם. לקורבן קשה לשחזר את הנתונים שלו מבלי לשלם את הכופר. עם זאת, ישנם כמה כלי אנטי וירוס שיכולים לעזור במקרים כאלה. תוכנות כופר הפכו בשנים האחרונות לאחד מסוגי התוכנה הנפוצה ביותר. זהו גם מודל עסקי משתלם עבור פושעי סייבר שמרוויחים כסף על ידי סחיטת כספים מקורבנות. פרטים אודות שירותי ענן כאן

מדוע כל אחד חייב אנטי וירוס להגנה ממתקפת כופר

מתקפות כופר נמצאות במגמת עלייה, עם יותר מ-100 מיליון קורבנות בשנת 2017. גורמי מקצועי צופים שמספר זה יגדל ל-500 מיליון ויותר. ההערכה היא שהתקפות אלו יעלו לעסקים טריליון דולר עד 2023.

התפתחות עדכנית במניעת תוכנות כופר היא השימוש בתוכנת אנטי-וירוס, שיכולה לזהות ולעצור תוכנות זדוניות לפני שהיא יכולה להצפין קבצים במחשב או בשרת שלך. מתקפת כופר היא סוג של התקפה שבה התוקף מצפין את נתוני הקורבן ודורש תשלום כופר בתמורה למפתח הפענוח. מתקפת כופר היא ניסיון לסחוט כסף מקורבנות על ידי החזקת הנתונים שלהם כבני ערובה. התוקפים בדרך כלל מגישים דרישה זו באמצעות הודעה המופיעה על מסכי המחשב שלהם, ובדרך כלל דורשים תשלום בתמורה למפתח לפתיחת הקבצים שלהם. למידע נוסף 

Default
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קורס עזרה ראשונה 30 שעות חוזר מנכל
כל עובד הוראה בארץ מחויב לעבור קורס עזרה ראשונה 30 שעות חוזר מנכל. מדובר על קורס חיוני, אשר יכול לסייע...
קרא עוד »
דצמ 10, 2020
מערכת פריוריטי – כל מה שצריך לדעת
ניהול נכון של משאבים בארגון הוא  סוד ההצלחה. ככל שמנהלים טוב ונכון יותר את הארגון, כך ניתן להשיג...
קרא עוד »
ספט 12, 2021
תכונות עיקריות שיש לקחת בחשבון בעת בניית אתר מכירות
אתר מכירות הוא כלי רב עוצמה לעסקים כדי להציג את המוצרים או השירותים שלהם ולהמיר מבקרים ללקוחות. בעת...
קרא עוד »
אוג 04, 2023